[ultimate_icon_list][ultimate_icon_list_item icon=”Defaults-info-circle” icon_color=”#ffffff”]اطلاعات محصول[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=”Defaults-file-pdf-o” icon_color=”#ffffff”]اطلاعات نصب[/ultimate_icon_list_item][/ultimate_icon_list]
1423728938d896

هنگامی که شما مبلمان را تولید می کنید، بسیار مهم است نحوه قرار گیری المان هایی که مبلمان را تولید می کنند . SAMET یک فرایند تولید کم هزینه را عملی می کند.  برای  لوازم جانبی و سیستم های اتصال آن بدون اینکه به کیفیت و دوام آسیب برسد. Samet در هر لحظه فرایند تولیدی را که از چوب به مبلمان می رسد تحت تاثیر قرار می دهد.

14230603806f1c

انتظار خود را بالاتر ببرید.

Daset

Daset

Daset اتصالات برای نصب کابینت روی دیوار استفاده می شود. Daset ؛ رنگ های بدنه مانند قهوه، سفید، بلوطی، گلابی، گیلاس، کرمی، خاکستری مات دارد. این باید به عنوان مجموعه ای برای قاعده راست و چپ استفاده می شود. اتصال Daset ؛ با استفاده از قلاب کلاسیک دو ماژول را می توان با آویز فولادی ساخته شده با یک حلقه فولادی 240 سانتی متر است که می تواند ماژول را در امتداد دیوار وصل کند. ظرفیت باربری محصول 80 کیلوگرم در استفاده دو اتصال است.

Jetfix

Jetfix

Jetfix برای انجام اتصالات گوشه بین قطعات چوب در تولید مبلمان استفاده می شود. با ارائه پیچ و مهره در یک محصول واحد با مونتاژ آسان و سریع دو سطوح چوبی را به هم متصل می کند.  شما می توانید از همان محصول چند بار استفاده کنید. با یک حرکت پیچ گوشتی، شما می توانید پیچ را در جهت قفل بچرخانید و مبلمان خود را در عرض چند ثانیه نصب کنید. Jetfix انتخابی با یک راه حل مناسب ، سریع و عملی است.

Samfix

Samfix

Samfix در تولید مبلمان چوبی برای ایجاد اتصال در گوشه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دو سطح چوبی را با استفاده از پیچ و رول بلاک را به آسانی نصب و سریع دو سطحی چوبی را به هم متصل کرد. پیچ ها را می توان به راحتی مونتاژ و جداسازی کرد. شما می توانید از همان محصول چند بار استفاده کنید. با یک حرکت پیچ گوشتی، شما می توانید پیچ را در جهت قفل بچرخانید و مبلمان خود را در عرض چند ثانیه نصب کنید. پوشش زینتی به سر پیچ متصل می شود و از نمایش سطح فلزی در مبلمان جلوگیری می شود.

بازرگانی رهبری خدمات ساخت کابینت و دکوراسیون انجام نمی دهدجهت اطلاعات بیشتر کلیک نمایید