اطلاعات فنی

[ultimate_icon_list][ultimate_icon_list_item icon=”Defaults-file-pdf-o” icon_color=”#ffffff”]کتالوگ

[/ultimate_icon_list_item][/ultimate_icon_list]
142133002213cd1

سیستم کشویی Smart Slide  که به علت تجربه SAMET در تولید محصولات نوآورانه و تکنولوژی های پیشرفته آن تولید شده است ، کشو را با قابلیت حرکت اضافی ارائه می دهد که مهمترین عامل در فضاهای زندگی مدرن است. فن آوری پیشرفته و هنری که در سیستم کشویی Smart Slide استفاده می شود، ظرافت را برای باز کردن و بستن به ویژگی های کشو اضافه می کند. تکامل فن آوری آن، حرکت ساکت و آرام را تضمین می کند.با توجه به سیستم هماهنگ سازی در کشویی Smart Slide  راحتی کاربر  مورد نظر بدست می آید . سازگاری مکانیسم آرام بندی کشویی Smart Slide ، که با تکنولوژی پیشرفته cutting – edge  طراحی شده که کشوهای با خصوصیات بسیار روان و چفت را فراهم می‌کند. سیستم های کشویی Smart Slide با حرکت های باز و بسته کردن  چشمگیر، طراحی نوآورانه و ظریف را به فضای زندگی اضافه می کنند.

142133002213cd
[ultimate_spacer height=”240″][ultimate_spacer height=”120″]

طراحی برتر و سهولت استفاده

Technical Specifications 2
[ultimate_spacer height=”30″]

مشخصات فنی

کشوی چوبی نیمه باز شو  پنهان  تک ریل  را نشان می‌دهد.

سیستم آرام بند، بسته شدن آرام و ملایم را تضمین می‌کند.

با  مکانیزم Push-open کشو قابلیت تنطیم  ۳  میلی متر به سمت عقب و جلو می‌باشد.

نصب و مونتاژ آسان  توسط SmartLock.

سیستم SmartLock، قلبلیت تنظیم افقی  5/1± میلی متر و ۲ + میلی متر تنظیم قائم را ارایه می‌دهد.

ظرفیت وزن دینامیک: ۳۰ کیلو گرم

حداکثر اندازه قاب چوبی قابل استفاده ۱۹   mmاست.

طول کشویی ها : ۲۵۰ / ۳۰۰ / ۳۵۰ / ۴۰۰ / ۵۰۰ / ۵۰۰ / ۶۰۰ میلی متر می باشد.

دوام محصول بهبود یافته که عمر طولانی را تضمین می‌کند.

یک کابینت و یک کشو را می‌توان برای هر دو طرح Smart Slide ، تمام بازشو و نیمه باز شو استفاده کرد.

Push Open Soft Close Push Open Versions
[ultimate_spacer height=”30″]

انواع باز شونده فشاری و باز شونده فشاری آرام بند

سیستم کشوی Smart Slide با قابلیت باز شدن با فشار که استفاده آسان از آن را تنها با یک حرکت تماس با کشو باز می شود وکشوی نوع  Smart Slide باز شونده فشاری آرام بند که به طور همزمان سیستم بستن ضربه ای و آرام بندی را با یکدیگر دارد . به این معنی است که کاربر نهایی می تواند با لمس کردن جلو کشو و بستن کشو با فشار  می باشد . با این ویژگی، کشو به کیفیت بسیار بالا و طراحی پیچیده برای دنیای طراحی داخلی ارتقا یافته‌ است.

Single and Full Extension Options
[ultimate_spacer height=”30″]

 گزینه های باز کردن کامل و جزئی :

سیستم‌ های کشویی Smart Slide انتظارات برای ایجاد طراحی پیشرفته با گزینه‌های باز کردن کامل و جزئی را برآورده می‌کنند، که با هدف برآورده کردن نیازهای طراحی مختلف توسعه داده می‌شوند. کشویی SMART SLIDE با استفاده از سیستم SmartLock برای فرآیند راه‌اندازی سریع و انعطاف‌پذیر طراحی شده‌است. ضمنا سیستم Pin – Fix به طور خاص برای تولید کنندگان مبلمان صنعتی توسعه یافت تا از سهولت و ایمنی در طول نصب اطمینان حاصل شود. با استفاده گزینه‌ های دارای اندازه گسترده در محدوده ۲۵۰ میلی متر تا ۶۰۰ میلی متر، نیاز های مختلف را می‌تواند برآورده کند، که راه‌ حل‌های مختلف را در طول تولید مبلمان تضمین می‌کند. امکان قفل به قابل تنظیم ، ایمنی را در طول استفاده از کشو تضمین می کند. تکنولوژی کشوی Smart Slide با ظرفیت 30 کیلوگرم بارگیری، کیفیت جهانی خود را با موفقیت  مورد تایید موسسه LGA رسانده است، که LGA یکی از مهمترین موسسات استاندارد در آلمان می باشد .

بازرگانی رهبری خدمات ساخت کابینت و دکوراسیون انجام نمی دهدجهت اطلاعات بیشتر کلیک نمایید