وجود سینک ظرفشویی در آشپزخانه مستلزم همراهی با آبچکان رومیزی کابینت یا دیواری است. از آن جایی که آشپزخانه بخش همواره فعال و پر کاربرد خانه محسوب می شود پس تهیه ی تجهیزات مخصوص آن از سبد های آویز و ثابت مانند آبچکان گرفته تا طراحی کابینت ها و انتخاب رنگ آن ها مهم هستند. از این رو اگر شما هم به دنبال تکمیل ست آشپزخانه ی خود هستید بهتر است از خرید آبچکانی با کیفیت و با سایزی بزرگ غافل نشوید. در ادامه به معرفی آبچکان آبکاری خواهیم پرداخت.

همانطور که از اسم محصول پیدا است، ساخت آن اختصاصا برای کابینت های ام دی اف صورت گرفته است. نصب آسان این آبچکان از مزیت هایی است که باید به آن اشاره کرد. در دو بخش انتهایی سبد، مفتول هایی صاف قرار گرفته اند. ابتدا باید دو پایه ی پلاستیکی تهیه کنید و به وسیله ی پیچ به دیواره های داخلی کابینت نصب کنید. سپس هر یک از دو سر مفتولی سبد را درون شیار های موجود در پایه قرار دهید. به این ترتیب سبد نصب و آماده ی استفاده خواهد بود.

در طراحی سبد آبچکان کابینت آشپزخانه ام دی اف ( آبکاری ) ، سه بخش نسبتا مجزا در نظر گرفته شده است. دو بخش شیار دار در دو طرف سبد، محلی برای جای گیری و قرار دادن انواع بشقاب و پیش دستی ها محسوب می شود. قسمتی صاف، مفتولی و بدون شیار در وسط سبد وجود دارد که محلی برای قرار گرفتن انواع لیوان، پیاله و کاسه ها است. بنابراین هر ظرف پس از شست و شو با فاصله ای مناسب و برابر نسبت به ظرف دیگر قرار می گیردو به این ترتیب سرعت خشک کردن ظروف را افزایش می دهد.

نوع جنس آبکاری کروم و نیکل
رنگ کروم
عرض 25 سانتی متر
طول 100, 80, 90
میزان مقاومت 10 کیلو گرم
کارخانه سازنده ایرانی
[ultimate_spacer height=”20″]
5235400

در انتخاب یک آبچکان برای آشپزخانه ی خود باید به برخی عوامل متفاوت از جمله نوع کابینت، بودجه، جنس ( آبچکان آبکاری یا استیل) و تعداد خانوار دقت کرد. به عنوان مثال اگر کابینت آشپزخانه ی ما فلزی باشد بدون شک باید آبچکانی که برای کابینت فلزی ساخته شده خریداری کنیم. همچنین تعداد ظروفی که به صورت روزانه در آشپزخانه مورد شست و شستشو قرار می گیرند از عوامل تاثیر گذار در انتخاب سایز آبچکان داخل کابینت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.