اگر به دنبال خرید آبچکان های دیواری و داخل کابینتی هستید، در مرحله ی اول حتما به جنس کابینت های خود توجه کنید. انواع آبچکان های داخل کابینتی و ثابت به دو دسته مدل های مخصوص کابینت های فلزی و ام دی اف تقسیم می شوند. پس برای این که خریدی مناسب انجام دهید، حتما جنس کابینت ها را در نظر بگیرید.

مزیت اول و مهم این محصول نسبت به سایر آبچکان های دیواری در تعداد طبقات آن است. طبقات آن از دو سبد و یک سینی استیل تشکیل شده است. یک سبد با شیار هایی سطحی و بدون بر آمدگی و سبد دیگر با حالتی هفت یا V مانند درون کابینت نصب می شوند. سبد شیار دار مخصوص جای گیری لیوان، کاسه و انواع پیاله ها است. سبد V شکل نیز برای قرار دادن بشقاب و پیش دستی ها خواهد بود. یک سینی بزرگ به صورت کشویی در زیر سبد کف سبد صاف قرار دارد. به این ترتیب آب ظرف های شسته درون سینی جمع شده و از ریختن آن ها بر روی سینک و فضای کابینت اطراف جلوگیری می کند. بنابراین با در اختیار داشتن دو سبد مجزا با سایز بزرگ می توانید حجم زیادی از ظروف را پس از شست و شو خشک کنید. این مزیت مهمی برای خانواده های پر جمعیت و پر رفت و آمدی است که میزبان مهمانی های زیادی هستند.

مشخصات عمومی
نام کالا آبچکان کابینت MDF 80 سانت دو طبقه
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کابینتی
مشخصات فنی
ابعاد 75/8*24/5 سانتیمتر
طول یونیت محل نصب 80 سانتیمتر
عمق یونیت محل نصب 30 سانتیمتر
طول آبچکان 75/8 سانتیمتر
ارتفاع آبچکان 4/5 سانتیمتر
گارانتی یک سال
رنگ استیل
جنس استیل
تعداد طبقات 2
[ultimate_spacer height=”60″]
203351 MG 1753 asli

اولین چیزی که در خرید آبچکان مورد توجه قرار می‌گیرد، جنس بدنه است. به دلیل تماس مداوم آب و خیس شدن باید در برابر پوسیدگی و زنگ زدن مقاوم بوده در عین حال که تحمل وزن ظروف را نیز داشته باشد. آبچکان دو طبقه داخل کابینت از استیل آبکاری ساخته شده‌است. آبکاری بودن بدنه این محصول مقاومت آن را افزایش داده در نتیجه پوسیده و فرسوده نمی‌شود. از ویژگی دیگر، ابعاد این محصول است. در ابتدا خاطر نشان می‌شود این آبچکان بر روی کابینت‌های ام دی اف قابل نصب است. این محصول به طول 75.8، ارتفاع 4.5 و عمق 24.5 سانتی متر بوده و در کابینتی به عمق 30 و طول 80 سانتی متر نصب می‌شود. این ابعاد برای انواع آبچکان‌ها متفاوت است و شما با توجه به طول یونیت خود می‌توانید آبچکان مورد نظر را انتخاب کنید. گفتنی است یک طبقه این محصول برای وارونه کردن لیوان یا پیاله و… است و طبقه دیگر دارای شیارهای برای قرار دادن بشقاب و پیش دستی کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.