سطل زباله یکی از لوازم بهداشتی اما بد منظره در آشپزخانه است که همواره جهت افزایش زیبایی و جلوگیری از پخش شدن بوی بد در محیط سعی در مخفی کرده آن درون کابینت داریم. در میان انواع سطل های زباله ی درون کابینتی موجود در بازار، مجموعه ای متنوع با سایزبندی مختلف (کوچک، متوسط و بزرگ) را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. این مجموعه شامل سطل هایی از جمله سطل زباله درب بازشو است که چارچوب نگه دارنده ی مخزن آن بر روی درب نصب شده و می توان همزمان با باز کردن درب کابینت زباله را درون مخزن ریخت، سطل هایی دو مخزنه که برایمان امکان تفکیک زباله ها را فراهم می سازند، سطل زباله هایی درب دار که از انتشار بوی پسماند غذا جلوگیری می کنند، مدل هایی که در هنگام ساخت کابینت نیاز به مکان از پیش تعیین شده ندارند و با وجود ارتفاع مناسب به راحتی زیر لگن سینک ظرفشویی قرار میگیرند، سطل زباله ریل کف که به دلیل نداشتن چارچوب می توان مخزن آن را به سهولت خارج کرد و نحوه ی قرارگیری ریل ها قدرت تحمل وزن بالاتری را به کالا داده است. در این زمینه تولیدکنندگانی نام آشنایی همچون بهینه، فراسازان و سیمتال از ایران در رقابت با کمپانی های خارجی به فعالیت مشغول هستند

مشخصات عمومی
نام کالا سطل زباله داخل کابینت
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع پایه گالوانیزه
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد دو مخزن 24 لیتری , تک مخزنه 17 لیتری
جنس پلی اتیلن و فلز
رنگ طوسی
کاربرد سطل زباله داخل کابینت کشویی
[ultimate_spacer height=”60″]
سطل زباله دو مخزنه ریلی کوچک 1

با خرید انواع سطل زباله ریلی آشپزخانه علاوه بر اشغال کمترین فضا به جلوه ی پاکیزگی محیط نیز کمک خواهیم کرد. به همین منظور می توانیم از سطل زباله داخل کابینت تک مخزنه ودو مخزنه استفاده کنیم. این محصول یکی از زیر گروه های پر فروش سطل زباله آشپزخانه به شمار می رود.

اجزا این سطل زباله شامل درب ثابت پلاستیکی و چهارچوبی فلزی است که با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده اند. همچنین یک مخزن پلاستیکی طوسی رنگ داخل چهارچوب قرار گرفته که با استفاده از ریل ها، داخل کابینت یا از آن خارج می شود. مخزن سطل زباله از دو طرف به ریل متصل شده است. از آنجا که ریل ها تنها قسمت متحرک این کالا هستند، جنس آن ها اهمیت زیادی دارد. این ریل ها از نوع ساچمه ای و سه تکه هستند. از ویژگی های انواع ریل ساچمه ای می توان به خروج کامل کالا، تحمل وزن بالا و وجود ضامن هایی در انتها جهت جلوگیری از افتادن مخزن اشاره کرد.

از ویژگی های قابل توجه این سطل به امکان استفاده از فضای بالای آن اشاره می کنند. به طوری که با قرار گیری سطل سمیتال در قسمت زیرین لگن سینک ظرفشویی، از فاصله ی بین درب تا کف سینک برای جای گیری سبد سوپری مواد شوینده یا سایر لوازم می توان بهره برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.